marți, 29 aprilie 2014

Cum sa porti aceeasi rochie in trei tinute diferite

Ador piesele versatile, care pot fi purtate in cat mai multe stiluri diferite. Sunt hainele pentru care s-a inventat smart-shopping-ul. 

Din aceasta categoria face parte si rochia Drama Queen, de la Iguelle, care poate fi purtata in tinute elegante, sexy, dar si in outfituri casual-chic pentru ca se transforma intr-un cardigan.

Imaginile sunt cele mai graitoare, asa ca am compus cu noua mea rochie-cardigan trei tinute diferite:

- eleganta;
- boho-chic;
- casual.

Abia astept sa vina vara si sa o port doar cu un costum de baie (un monokini sexy), o palarie cu boruri largi si o pereche de ochelari supradimensionati! 


Am purtat:
Rochie Iguelle
Curea H&M
Pantofi mini PRIX



Am purtat:
Blugi New Yorker
Top H&M
Sandale Zara


Am purtat:
Cardigan Iguelle
Blugi si palarie  H&M
Maiou Yokko
Corset H&M
Sandale Zara

Kisses!
Oz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu