duminică, 27 aprilie 2014

DIY: Cum sa iti tai blugii si sa iti faci o pereche originala de ripped jeans

Imi plac tot mai mult blugii cu aspect uzat, cu rupturi, iar noul trend ne da ocazia sa ne reinventam perechile mai vechi din garderoba, sa le dam un nou aspect. Cred ca oricine are in dressing jeansi nepurtati de ceva timp sau cu anumite defecte. Eu aveam unii negri pe care reusisem sa vars o picatura de super glue. I-am purtat asa o vreme, cu un petic de piele deasupra, dar imi doream sa-i reinventez, asa ca am zis ca este perechea ideala pentru un DIY.

Ce am folosit pentru a-mi taia blugii:
- un cutter
- o penseta
- o bucata de carton



Cum mi-am taiat blugii pas cu pas

- Am folosit bucata de carton pentru a ma asigura ca nu imi crestez blugii pe ambele parti;
- Am introdus cartonul pe piciorul blugului si am realizat cu ajutorul cutter-ului cateva taieturi pe orizonatala de marimi diferite;
- Cu ajutorul pensetei am inceput sa trag de firele din tesatura (pe verticala). Este un procedeu greoi (mie mi-a luat aproximativ doua ore sa ii fac).



Sfaturi utile de care sa tii cont daca iti tai singura blugii:

- Incearca sa faci taieturi mai mici (va fi mai usor sa scoti firele de la un capat la altul);
- Lungimea taieturilor ar trebui sa difere destul de putin (asa vei avea corespondentul unei ate pe partea cealalta si vei putea sa tragi de ea, sa o scoti din tesatura).
- Incearca sa tai in linii cat mai paralele si drepte (neintrerupte) tot pentru ca rezultatul final sa fie cat mai reusit, sa poti sa tragi cu usurinta atele dintr-o sectiune taiata.

Evident ca eu am invata asta pe parcurs. Probabil ca a doua pereche va iesi mult mai bine. O sa incerc sa fac si una deschisa la culoare, ca sa obtin acel efect de bleu cu alb, de care nu m-am putut bucura la cei negri.


Rezultatul a fost unul multumitor (tinand cont ca a fost prima incercare).
Iata ce mi-a iesit:

Am purtat:
Blugi Kenvelo
Tricou Diva Charms (acum are un pret redus!)
Jacheta Stilago (La Redoute)
Botine Motivi


Sper sa te inspire acest tutorial!

Kisses!
Oz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu