duminică, 13 aprilie 2014

De ce sa cumperi de pe Zara Online Romania

Luna aceasta am avut ocazia sa experimentez shoppingul online de pe Zara Romania. M-am numarat printre primele persoane care au putut face asta inainte de lansarea oficiala, cea care permitea livrarea coletelor si in tara noastra. Ei bine, experienta a fost una mai mult decat frumoasa. Ba chiar m-a facut sa privesc acest brand cu alti ochi.

Am plasat comanda pe 31 martie (seara). Pasii pe care trebuie sa-i urmezi sunt extrem de simpli, asa ca ma indoiesc de faptul ca ar putea avea cineva probleme. Ador site-urile care iti permit sa cumperi desi nu ai un cont, si o poti face doar in calitate de vizitator. Zara iti ofera aceasta varianta. De ce imi place asta? Pentru ca daca ma grabesc si vreau sa cumpar cat mai repede un produs, as prefera sa o fac fara sa fiu nevoita sa fac acea inscriere, sa astept un mail de confirmare, etc.. In plus, evit situatia in care mi-am uitat parola si trebuie sa mai stau sa o si recuperez.

In 3 zile de la plasarea comenzii, produsele au si ajuns. Eu am ales sa-mi fie livrate prin curier, insa exista si optiunea de a ti le ridica singur din magazin, ceea ce iarasi mi se pare grozav. In ceea ce priveste coletul, fiecare produs era impecabil si impachetat cu grija. Daca va stiti masurile, chiar va veti bucura de aceasta experienta la maximum. Eu mi-am luat un top, o fusta si o pereche de pantofi si toate mi s-au potrivit perfect si asta fara sa le probez in prealabil in magazin. Desigur, puteti profita si de acest lucru. Daca nu sunteti siguri de un produs, puteti sa il incercati intai in magazin si abia apoi sa il comandati.

Foto: Horia Stan 




Am purtat:

Fusta, pantofi si top Zara
Geaca New Look
Plic New Yorker
Bratari Sammydress
Cercei H&M






Alte motive pentru care imi place sa recomand Zara Online Romania?

-    Gasesti mereu masura ta la incaltaminte. Din perspectiva mea, punctul forte al brandului este reprezentat de incaltaminte. Modelele lor sunt mereu extrem de moderne, iar majoritatea au preturi accesibile daca judecam in functie de raportul calitate/pret.
-    Poti sa iti cumperi hainele preferate in conditii perfecte! Sa fim sinceri, de cate ori nu vi s-a intamplat sa va placa un top alb de la Zara si sa nu puteti sa il cumparati deoarece era murdar de fond de ten la guler?!

Incepand din 2 aprilie, am fost scutiti de toate aceste probleme. Acum ne putem bucura de shoppingul online in cele mai bune conditii.

Voi ati apucat sa comandati? Cum a fost experienta voastra?

Update: Nu ratati materialul despre mine de pe Lookool.ro: http://www.lookool.ro/blog/oz-style/ si interviul fulger pe care l-am acordat. Eu sunt prima bloggerita cu care echipa Lookool a dorit sa realizeze un material video.


Kisses!
Oz

Un comentariu: